Thursday, December 25, 2008

Baik untuk kesihatan.

Saya memang suka berkongsi. Ni ada lagi satu benda yang saya nak kongsi dengan semua. Pernah dengar Alpha Lipid? Ramai yang pernah dengar... tapi ramai juga yang baru first time dengar. Produk ni adalah kolustrum lembu... senang cakap susu awal lembu. Saya makan ni masa mengandung anak ke-3. Saya memang jaga pemakanan watu mengandung. Kalsium, omega 3, iron, acid folic memang tak pernah miss. Tapi untuk anak ke-3, saya tambah lagi satu, minum alpha lipid. Nampak perbezaan dengan anak pertama dan kedua. Kalau pertama & ke-2 tu dah aktif dan bijak, yang ke-3 ni nampak lebih aktif, lebih bijak dan kulitnya memang bersih.
Mak saya ada kencing manis & darah tinggi, lepas makan dalam satu tin setengah, sekarang gula & darah pun dah stabil bacaannya. ak tau pasal ni boleh check info kat this website: http://www.newimageasia.com.my/. Kalau nak dapatkan detail tentang produk ni boleh email saya: syiq_11@yahoo.com. Nanti saya boleh explain lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment