Thursday, December 25, 2008

Sayang anak? Nak anak score A dalam Exam?

Zaman sekarang semua ibu bapa mahukan yang terbaik untuk anak-anak, termasuk juga saya. Tapi itulah, kadangkala kekangan masa membuatkan kita alpa keperluan pembelajaran anak-anak. Parents sibuk bekerja, anak-anak dirumah sibuk main game, menonton televisyen, main PS2. Untuk golongan cikgu yang macam saya ni mungkinlah masih ada kelapangan nak jenguk kerja sekolah anak, nak tengok anak ulangkaji, tapi parents yang kerja mencari rezeki yang pulang lewat malam...sempat ker nak buat semua tu? Kesian anak-anak.....
Tapi, jangan risau. Saya nak berkongsi sesuatu yang sangat-sangat berguna. Sekarang ni walaupun dari tempat kerja pun kita dah boleh pantau anak-anak mengulangkaji. Saya dah tengok program ni. Memang sangat-sangat bagus. Disamping tu jugak, kita boleh buat duit lagi dengan program ini. Boleh try masuk this website: www.scorea.com dan boleh try demo kat situ. Kalau nak tau lebih lanjut boleh email saya syiq_11@yahoo.com.

No comments:

Post a Comment